Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
Заклад оснащено безперешкодним доступом: кнопкою виклику та табличкою Брайля.
Головний принцип інклюзивного навчання
- перебування дітей з певними порушеннями в масовій дошкільній групі, оволодіння нею знаннями, вміннями та навичками нарівні із здоровими однолітками;
- соціально медико - педагогічний супровід дітей;
- забезпечення належних умов для навчання, виховання корекційно - компенсаторної роботи, матеріально - технічне, кадрове, фінансове забезпечення.
Інклюзивний підхід
Створення таких умов, за яких діти мають однаковий доступ до освіти, у тому числі діти з особливими потребами, які перебувають в масовій дошкільній групі. Водночас, усі діти в таких умовах краще адаптуються до навколишнього середовища оволодівають соціальними навичками почуваються більш самостійними потрібними в суспільстві.
Переваги інклюзивної освіти для дітей з особливими освітніми потребами
Завдяки цілеспрямованому спілкуванню з однолітками поліпшується:
- моторний
- мовний
- соціальний
- емоційний розвиток дитини
Ровесники відіграють роль моделей для дітей з особливими освітніми потребами.
Оволодіння новими вміннями та навичками відбувається функціонально.
Навчання проводиться з орієнтацією на здібності та інтереси дітей.
У дітей є можливість для налагодження дружніх стосунків з ровесниками.
Кiлькiсть переглядiв: 110
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.