• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Літній оздоровчий період

/Files/images/nova/unnamed.gif

Літо для дошкільнят – це час для реалізації мрій, активних ігор, появи нових друзів. Для працівників дошкільного навчального закладу літо – це відповідальна пора. Адже необхідно створити належні умови , щоб реалізувались дитячі мрії, з'явились нові яскраві враження, малюки зміцніли, засмагли, відпочили , а ще - дізналися багато нового .

Тому діяльність дошкільного навчального закладу у літній період спрямовується на організацію змістовного , різноманітного буття з метою оздоровлення дітей, забезпечення їхнього активного відпочинку, закріплення , уточнення , розширення запасу набутих упродовж навчального року знань через різні види дитячої діяльності : рухової , ігрової, пізнавальної, комунікативно – мовленнєвої, художньої , предметно – практичної тощо.

ЗАВДАННЯ

на літній оздоровчий період

(в умовах адаптованого періоду)

1. Оздоровчі завдання:

· Забезпечення у закладах дошкільної освіти організації та виконання протиепідемічних заходів, спрямованих на запобіганню ускладнення епідемічної ситуації внаслідок поширення коронавірусної хвороби (COVID-19).
· Забезпечення комфортних умов для ефективного оздоровлення дітей дошкільного віку шляхом упровадження сучасних здоров’язбережуючих та здоров’яформуючих освітніх технологій, формування основ здорового способу життя.
· Дотримання розпорядку дня з урахуванням чергування фізичних, психічних навантажень та відпочинку дітей, забезпечення максимального перебування їх на свіжому повітрі, відповідності тривалості сну віку дітей;
· Оптимізація рухового режиму та самостійної ігрової діяльності дітей протягом дня як важливої складової фізичного розвитку дошкільників;
· Організація збалансованого харчування та раціонального питного режиму.
· Активізація взаємодії з батьками з питання питань виховання та оздоровлення дітей в літній період, забезпечення психоемоційного комфорту дитини в умовах закладу дошкільної освіти.
· Забезпечення проведення педагогічної та санітарно просвітницької роботи з учасниками освітнього процесу щодо дотримання та виконання протиепідемічних заходів, спрямованих на запобігання ускладненню епідемічної ситуації внаслідок поширення коронавірусної хвороби (COVID-19).

2. Освітні завдання:

· Створення розвивального середовища та забезпечення психологічного комфорту, що сприятиме активізації пізнавального розвитку і формуванню у дитини цілісних уявлень про довкілля.
· Збагачення практичного досвіду дітей через залучення до різних видів діяльності.
· Спрямування освітньої роботи на інтеграцію різних видів діяльності, реалізацію особистісно-орієнтованого підходу до дітей та комплексне вирішення освітніх завдань, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти та чинною Програмою «Дитина».
· Розвиток пізнавальних здібностей дошкільнят засобами ознайомлення дітей з природою влітку, використання епізодичних та довготривалих спостережень, дослідницько-пошукової роботи з дошкільниками, художньої літератури.
· Планування життєдіяльності дітей за блочно-тематичним принципом.

/Files/images/nova/d7b34267ac94f5fa3c9cf2a010fc88db.gif

Кiлькiсть переглядiв: 1034

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.